tisdag 26 januari 2010

Tisdag 26/1.

Vilken trist dag! Det är alldeles grått ute. Suger ju. Nu skulle man haft tomt schema och bädda ner sej igen. Fast samtidigt kanske de e bra att ha mycke att göra när vädret e dåligt.

Vaknade vid 10 tiden. Myste i sängen lite med tv och babe. Sen frulle time. Nu sitter jag vid datorn och tänkte plugga lite på körkortet. Babe har gått och lagt sej på soffan och somnat. Han är sjuk. Jätte förkyld. Stackarn. Så jag proppar i honom massa c-vitaminer nu. Och proppar i mej själv oxå. Jag har absolut inte tid att vara sjuk nu. Den värsta jobbveckan av mina 4 jobbveckor är här. Jobbar:

Onsdag: 7-22
Torsdag: 7-22
Fredag 7.30-22
Lördag: 16-22
Söndag: 15.30 - 15.30 (måndag).

Så en förkylning skulle inte sitta på sin plats nu. Ska dra in till Vasastan om en timma. Så nu får jag plugga lite på körkortet. Men helst vill jag bädda ner mej med babe i soffan. Blir ju trött av att se honom ligga där. 

Inga kommentarer: