onsdag 20 januari 2010

Kvällens planer.

Har nyss pratat med min prins. Han hade nu kommit fram till Trysil. Tar ett antal timmar att komma dit ifrån gbg.

Nu hade jag tänkt piggna till lite. Ska dra till gymmet om vid 18.45. Träna en timme, och sen sola i 20 minuter. Måste komma igång. Måste träna mera. För att orka med allt. Sommaren är här snart oxå. Snabbare än vad man tror. Denna sommaren ska min kropp vara vältränad. Även om babe inte tycker det är snyggt med magrutor så ska jag ha det. Lite iaf. Men det är inte så svårt att fixa. Jag har rätt lätt att få rutor på min lilla mage. :)

Nu ska jag plocka i ordning. Fixa till mej. Gå ut en sväng med min vovven. Och sen är det nog dax för gymmet.

Trevlig kväll.

Ps. När jag kommer hem blir det glass, soyaglass såklart! ds.

Inga kommentarer: