lördag 30 januari 2010

Lördag 30/1.

Solsken ute! Och jag borde va fixad för länge sen. Men när jag skulle kliva upp förut så kände jag med dyngrak! Yr i huvudet och kunde bara andas med munnen. Min förkylning har blivit värre. Joakim tävlar ju idag. Han är redan på plats. Men jag drar ut lite på tiden. Eftersom jag är så förkyld så vill jag inte stå där i allt för många timmar i kylan. Tävlingen börjar vid 12. Ska försöka ta mej dit då. Får hoppas babe startar sent. Han förstod om jag ville ligga hemma och vila ist. Men va e jag för flickvän som inte är med och upplever det han vill göra i livet? Klart jag ska stå där och kolla på. Med näsdukar och panodil. ;) Ska ju dra till jobbet direkt efter. Få se va länge jag orkar jobba. Men det är ett kort pass som tur e.

Nej nu har jag fått i mej frukost. Ska gå ut på en promenad med Texas, och sen in och fixa mej de sista och sen dra iväg. Texas får va hemma och vila. Lyckos han. :)

Inga kommentarer: