söndag 31 januari 2010

Söndag 31/1.

God morgon. Eller eftermiddag. :)

Finns inte så mycke att blogga om idag. Lite trött efter att vi va ute och festade igår. Blev dock aldrig krogen för mej. Jag packade med mej Joakim hem vid 00.30. Lika bra eftersom jag jobbar. Slutar 15.30 i morgon. Ett 24 timmars pass kör jag på nu. Puuh.

Min helg då. I fredags efter jobbet så hade joakim bjudit hem 3 av hans vänner. De satt här och spelade tvspel och drack lite öl. Jag fick fixa mat till hungriga magar. Vid midnatt kom jag på att jag skulle baka bullar. Så jag bakade. Hehe.

Mina bullar!

Lördag så tävlade Joakim. Jag kom dit lite för sent och missade honom. Jag mådde inte bra alls. Men jag pallade mej dit. Va på stan och shoppade, sen hem fixa mej och sen fest. Fest hemma hos Johan ute i frölunda. Johan fyllde år så jag hade fixat med en present. Trevligt folk. Dock alldeles för lite mat i min mage och för mycke alkohol så jag blev lite för full. Så när vi kom in till stan så åkte jag och joakim hem. Kort men trevlig kväll.

Fick dem att dricka med disktrasan i. Jag drack oxå. :S

Min klänning bakifrån. :)

Emil e alltid så glad!

Tjejorna :)

Och i dag då, söndag. Slappat rejält. Och sen jobbet. Hela natten, och halva dagen i morgon. 

Tjoo!

Inga kommentarer: