lördag 23 januari 2010

Fixad för fest.

Känns som de kommer bli en kul kväll det här. Har fixat mej. Eller iaf håret och sminkningen. Kläder är inte riktigt klart. Ska gå igenom min klädkammare en gång till innan jag bestämmer mej. Vet inte riktigt va det är för slags fest vi ska på heller. Det är Emil som släpar med mej. ;) Hörde nått om mycke dans. Så jag får iaf ta de skorna som e bekvämast. Skulle ha ägt ett par converse nu med andra ord. Men de har jag kastat. Blir nya till våren.

Gästerna kommer vid 19-20 tiden. Så jag är rätt tidigt klar. Har städat lägenheten oxå. Så nu vet jag inte va jag ska göra. Gå ner och hämta tvätten. Kanske laga mat. Jag har inte käkat något mer än frulle idag. Har inte haft någon matlust alls. Haft för mycke att göra så jag har glömt av maten lite. Ska springa iväg till hemköp och köpa hem lite chips och sånt. De måste man ha om man ska dricka. Annars går det så trögt.


Me right now. :)

Inga kommentarer: