lördag 23 januari 2010

Lördag 23/1.

God morgon!

Jag sov faktiskt så länge jag orkade idag. Hur skönt som helst! Vaknade 10.15. Texas ville ut. Så jag slängde på mej kläderna, och hans kläder på honom och gick ut en promenad. När jag kom utanför porten så ringde babe. Han va i backen och skulle ut och åka. Vi sa god morgon och att han kommer hem i morgon va ju tvungen att poängteras. :) Vi sa hej då, och att vi skulle höras senare. Jag gick en halvtimma med Texas. Den vanliga promenaden vi tar. Solen skiner och allt känns sådär härligt. När jag kommer hem så ringer babe igen. Men bara en signal. Så jag tänkte väl att han ringt fel. Sket i att ringa upp. Efter en stund ringer han igen. Då svarar jag. Det är en norsk kille som är i andra änden. Han säger på norska, som jag knappt förstår btw. : Jag har hittat denna telefonen i liften .... . Så jag svarar med att jag ska försöka få tag på honom. Joakim hade alltså tappat sin mobil. Finns snälla människor här i världen trots allt. Joakim har lixom en iPhone. Ingen skit telefon alltså. Så jag tackar och lägger på. Ringer Joakims mamma Lena och ber om att få Klas nummer. Joakims storebror. Lena frågar om jag vill med dem ut på äventyr i dag. Men jag tackar ner eftersom jag måste tvätta. Tråkigt men. Sånt måste göras. Får iaf Klas nummer och ringer honom. Han svarar och ska tala om för Joakim att telefonen är funnen. Vet inte ens om Joakim är medveten om att telefonen är tappad. Nu får vi se när jag får prata med min babe igen.

Har iaf kört igång tvättningen. Ska ner och hänga den nu. Sen ska jag vänta på att mina favvo träningsbyxor ska torka så ska jag dra mej till gymmet. Träna och sola. Så undertiden ska jag städa här hemma.

Ha en mysig dag!

Inga kommentarer: