måndag 25 januari 2010

Vilken dag!

Sitter i sängen med datorn. Kollar på tv här för joakim sitter i vardagsrummet med xboxet och projektorn. Han har köpt ett nytt spel idag. Meningen att jag skulle va med och spela men så började ju PH. Det va jag ju tvungen att se på. Men nu är det slut.

När vi vaknat till, käkat frukost och gjort oss i ordning så drog vi ut till maxi i torslanda för att storhandla. Va skönt det va att va där innan alla slutar jobbet. Kunde gå där i lugn och ro. Fick med oss matvaror för 2300 kr. :s Nu lär vi inte svälta ihjäl på ett bra tag iaf. När vi satte oss i bilen för att åka hem så sa jag att jag va sugen på äventyr. Jag la som förslag att vi skulle åka och provköra bilar. Vi hamnade på BMW och testkörde en 320. Skit fin! Men de kostar ju oxå. Jag vill ju ha en bil när jag tagit detta kortet. Sen åkte vi till volvo och testkörde en c30. Det är bilen jag vill ha. Perfekt storlek och den drar endast 0,39 liter milen! Försäljaren berättade att det va några ungdomar som skulle kolla hur långt de kunde köra på en tank. De kom 193 mil!? på en tank! Helt otroligt. Det är ju upp till fjällen och hem igen! Perfekt! Efter att vi kört den lilla pärlan så skulle Joakim såklart testa en större bil. En jätte. XC60. Den nyaste volvon. Grym. Men för stor för lilla mej. När vi va klara med bilarna så kollade vi in på en kakelbutik och på chilli. När vi va klara hade vi varit hemifrån i 5,5 timmar så vi drog hem till Texas. Plockade in alla 7 kassar med mat och sen lagade vi i ordning mat. Lövbiff. :) Gotti! Satte på en film, som vi båda somnade ifrån! Hehe.

Skön dag.

I dag har jag insett va mysigt det är att dela livet med någon. Att min pojkvän är min bästa vän. <3

Inga kommentarer: