tisdag 12 januari 2010

Lunch lite sent.

Sitter och käkar lunch. Det fick bli att slänga ihop en kalkonsallad, det enklaste som fanns i kylskåpet. Jag har varit och städat ur vår bil. För den va full av donkenpåsar! Fy skäms! Sen va jag faktiskt iväg till hemköp och pantade alla flaskor. Handlade hem lite mat oxå. Fan va dyrt det är att gå till hemköp. Man ska "bara" ha mjölk så kommer man hem med 2 kassar och 200 spänn fattigare. Typiskt mej. Men nu lär vi klara oss ett tag iaf. :) Jag och Joakim va på banken igår och ordnade lite med sparkonton och sånt. Babe öppnade till och med pensionspar!?(jag har redan och även om man bara sparar 300 kr i månaden så rullar faktiskt det på. Mitt är uppe i 9000 kr nu. ) Men det är lika bra. Vi va till min bankman. Han e skit bra. Vi öppnade ett genensamt konto oxå. Men varsitt visakort till. Som vi ska ha som matkonto. Vi hade så förut oxå, men det va ju slut en sväng i somras och då va jag snabb med att avsluta det konto. Men nu är det öppet igen. Så slipper man bråk om vem som betalade sist och sån skit.

Efter att jag fått i mej lunchen så ska jag sätta mej med bonniers igen. Plugga lite till innan babe kommer hem och tapeterna ska upp! :)

Inga kommentarer: