lördag 30 januari 2010

Effektiv dag.

Vilken dag! Kom fram till Chalmers vid 12.30. Snorig som en unge. ;) missade ju såklart babes 2 åk. Typiskt. Så gick han inte vidare heller. Men jag hade köpt med en påse kärleksgodis till honom. :) hann till systemet en kvart innan de stängde där uppe. Sen tillbax till tävlingen. Vid 14.30 kom jag på att jag ville till stan och köpa nått att ha på sej. Så jag gick en runda. Hittade en röd klänning. Så ikväll kommer jag vara lady in red. Hann att träffa anna innan jag skulle bege mej till jobbet. Och nu sitter jag här. Förkyld som aldrig förr. Borde inte alls gå ut i kväll. Men jag vill så gärna. Det får gå som det går. Panodil och nässpray. Ska hem efter jobbet och fixa till mej, sen ska jag hem till johan. Han har födelsedagsfest. Babe ska på middag med alla åkare och sponsorer. Men vi ska mötas upp senare. För vi ska på tävlingens efterfest. Hoppas på en trevlig kväll och att jobbtimmarna får undan. :)

Inga kommentarer: