lördag 16 januari 2010

Lördag 16/1.

Fuck. Nu ligger jag nerbäddad och dålig. :( Tror jag åkt på urinvägsinfektion. Hade det jätte mycke när jag va yngre, men nu va det bra många år sen jag hade de. Så det blev inga skidor för mej idag. Men jag skickade iväg babe. Vill ändå vara själv när jag är dålig.

Så det blir en dag i sängen för mej. Blir det värre får jag väl åka till sjukan. Men bara jag dricker en massa så ska de väl gå över? Skölja ut viruset.

Fick knappt i mej någon frulle heller. Så nu kommer jag väl snart ligga här hungrig. Får väl slänga ihop lite knäckebröd, om jag lyckas krypa till köket. Det värsta med urinvägsinfektion är att det spelar ingen roll om man sitter, ligger eller står så gör det lika ont. Obekvämt som fan. Får slå på en film så kanske de känns bättre, om jag får nått annat att tänka på.

XOXO.

Inga kommentarer: