lördag 24 april 2010

Bråka inte med mej!

Blääh! Jag mår så illa! Har haft kramper i magen från och till. :( mensen som bråkar med mej. Jag tänkte ju dra till Fredrik sen. Men jag vettefan om jag orkar. Magens känns som en balong. Men tittar man på den så e den vältränad och platt som vanligt. ;) konstigt. Ligger nu i soffan med Texas. Jag har kollat på program som jag missade i veckan. Har svenska hollywoodfruar kvar. Behöver nog choklad! Men orkar inte ta mej till Hemköp. Känns som om jag ska kräkas. Får väl ta det beslutet och ligga kvar i soffan i kväll. Åhhh baby, varför måste du va så långt borta när jag behöver dej?! Kom hem och ta hand om din älskling!

I morgon kväll/natt så kommer han hem. Hinner ses på måndag och sova ihop. Sen så drar jag och Texas med tidigaste tåget på tisdagsmorgon. Till Sunne för att ha en övningskörningsvecka med mami.

Varför e det bara skit på tvn för?

Åhh jag behöver choklaaaaad!

.

Inga kommentarer: