lördag 24 april 2010

En storlek mindre..

Nu har jag shoppat. Dumma jag! Men bikini måste man ju ha i sommar. :) dessutom tar alltid detta märket på bikini slut så fort. Fick gå ner en storlek i bh:n. :( hade svårt att välja färg. Så jag mmsade Joakim båda. Tänkte han kunde välja åt mej. Men han verkade vara upptagen. Så jag gjorde ett val själv. Orange eller blå? Det blev blå. Kan visa den sen. Fick oxå tag på slivertoning. Så nu ska jag bli gråhårig. ;)

Haha nu ringde babe. Jag får aldrig mer skicka såna MMS till honom när han e för långt bort för att komma och gosa med mej. =P tss..

Snart e jag på jobbet. Jobba några timmar. Sen drar jag hem. Hem och vänder. För jag ska nog titta in hos Fredrik i kväll. Han har fest. Jag ska dock inte med ut sen. Strikta regler på mej själv just nu. Ingen alkohol på ett tag. Nu när jag tränar. Vill få resultat snabbt! :) och ännu snabbare utan alkohol.

Hörs senare.

.

Inga kommentarer: