fredag 30 april 2010

Min telefon går varm.

Mycke som stressar mej nu. Kan man inte få vara ledig när man e ledig? Jobbigt. Nu har magkatarren startat igen. Typiskt! :( så svårt att bli av med den när det väl har kört igång.

Har just packat ihop mina saker hos mamma. Ska sminka mej och fixa håret. Sen får jag nog trycka i mej en losec innan vi åker till mormor och morfar. De bjuder på smörgåstårta som jag nu då måste avstå för att en del inte fattar att jag vill vara ledig på min lediga tid. Min telefon går varm! Suck. Hade de inte varit för att Joakim e kvar hemma i Göteborg, så hade jag stängt av telefonen nu.

Ska fixa till mej nu. Ska även ge min lilla vovve mat. Sol just nu sitter högst upp på soffan och stirrar ut genom fönstret. Grannen har hästar så han kollar in de 2 mumsbitarna. ;) hehe.
.

Inga kommentarer: