tisdag 27 april 2010

Tisdag 27 April.

God morgon! Vaknade klockan 07.45 av att Joakim kom hem ifrån jobbet igen. Han e sjukis! Så vi hann mysa lite innan jag åkte. Japp, nu blir väl jag oxå sjuk..

Jag och Texas sitter nu och väntar på tåget. Det går 1107. Tog ett senare tåg så vi slipper åka hela vägen till Karlstad. Och så slapp vi gå upp allt för tidigt.

Hela veckan ska jag vara där uppe. Undra hur många gånger jag kommer ångra att jag åkte upp så många dagar innan babe?

Blev lite kaos i mitt liv nyss. Känns jobbigt att lämna det här nu bara. Men jag kan inte göra så mycket åt de. Jag får låta de vara och ta tag i det när jag kommer hem. Eller så hoppas jag att de löser sej av sej själv. Fan att de ska krångla när det blev så bra från början. Typiskt.

Nu ska jag gå in på pressbyrån och köpa en flaska vatten. Sen ska vi leta upp vår plats på tåget.

Puusss!

Inga kommentarer: