tisdag 27 april 2010

....

Nu så. Plugga?

Vi har faktiskt varit ute på en 35 minutare förut jag och Texas. Lillasyster va oxå med men hon cyklade. Det blåste som attan här! Hade skit ont i mina öron när vi kom hem igen. I morgon hoppas jag på bättre väder. Dagen började ju ändå med solsken idag, varför va de tvungen att övergå till först storm och sen regn? Hoppas verkligen vädret e okej på söndag. När vi ska stå utomhus hela dagen. Annars får jag be Joakim att han tar med sin svarta farmorstickade tröja till mej. Den håller mej nog varm. Har iaf gummistövlar och regnjacka med mej om de skulle regna. Ingen risk att jag står inomhus och kollar. Nepp brevid planen ska man stå. Undra om det bara e en match eller om det är en turnering? Det har jag glömt att fråga. Men ofta man åker för en match. Det kanske e dumt. Jag vet inte. Får fråga herrn sen. Måste veta vilken tid de börjar och slutar. För att kunna boka tågbiljett hem.

I morgon ska jag övningsköra, med mamma! :) undra om hon pallar? Hon har kört med syrran hela förra veckan. Så hon e nog van. Jag vill ha körkort nuuuu! Vill få skiten överstökad! När jag kommer hem så ska jag köpa mer lektioner på körskolan. Så det händer nått. 2 lektioner i veckan. Sen får jag ju köra med svärmor oxå. Japp nu jävlar ska jag väl lära mej skiten!

.

Inga kommentarer: