söndag 25 april 2010

100% magont.

Nu sitter jag på jobbet och mår illa. Om det e chokladen eller om det e tjejproblem låter jag vara osagt. Kan vara att jag käkar för lite. (krymper magsäcken lite). Yr oxå. Magkatarren verkar vara tebax, och det e chokladens fel 100% säkert! Jävla skit! Chokladen smakade inte ens så jävla gott i munnen, ändå va jag tvungen att dra i mej hela. Jaja, nu har jag lär mej nått av det iallafall.

Pratade med mamma nyss, och min lillasyster Sofia. Planerade lite för kommande vecka. Vi tänkte åka och bada någon eftermiddag. Och då kan jag köra dit och hem! :) wiiiee! Kuligt! Har lite saker att ordna innan jag drar. Boka in saker och hämta papper. Deklarera.. Blääh! Men denna deklarationen går betydligt lättare än förra. Vinstskatt på lägenheten. Fick betala in 80.000 kr extra i skatt. :( fick inte ens tebax de 7200 kr jag skulle få. Men i år får jag tebax 5000 kr och behöver inte betala in en enda krona extra utöver min inkomstskatt. Tråkigt inlägg. Skatt hit och skatt dit.

Dax att göra någon nytta här på jobbet. Sista passet före ledigheten. Skööööönt!

.

Inga kommentarer: