söndag 25 april 2010

Söndag 25 April.

Yes! Då va det snart dax att slänga på sej skorna igen och dra till gymmet. Texas väckte mej 07.10. Han va kissnödig. Så bara att slänga på sej kläderna och gå ut med honom. Men bara en snabbis. In igen och bäddade ner oss i soffan. Somnade och vaknade 08.30. Myste en stund till och kollade på svenska hollywoodfruar som jag missade i måndags. Sen va det dax för den dagliga powerwalken med Texas. 40 minuter senare kom vi hem och slängde vi i oss frukost. MRLpass står på schemat idag. Det är ett pass som koncentrerar sej på mage, rumpa och lår. Rumpa och lår e något jag vill träna extra. Magen finns inte så mycke att jobba på. Den e rätt perfekt som den är. Har magrutor när jag spänner den. Och jag får inte få synliga magrutor när jag ej spänner den, för Joakim. Han tycker inte att det e snyggt på tjejer. Jag vill ju ha den så när man sitter ner så e det bara skinnet som veckar sej i små små veck. Men man jag ju inte få allt. Den e fin nu med! :)

Nej nu får jag slänga ihop mina träningsgrejer och dra mej. 12-13 står jag och svettas!

Tjoo!

.

Inga kommentarer: