söndag 18 april 2010

Söndag 18 April.

Då va vi vakna. Sovit 9 timmar. Så nu e man utvilad. Ska snart palla mej (eller oss) ur sängen. Ska ut på morgonpromenaden med Texas. Har missat 2 dagar nu för jobb. Så nu är det dax igen. Ska försöka få med Joakim denna gången. Kan bli svårt.

Vid 15 ska jag till gymmet. Först ett spinningpass och sen ett pass s-core. Pumpa på i en timme. Får passa på för jag jobbar alla dagar utom tisdag nästa vecka. Då jag jobbar från morgon till kväll mån, ons, Tord och fre så kommer jag inte till gymmet. Lördag jobbar jag kvällen. Då hinner jag med ett pass på morgonen/förmiddagen. På söndag jobbar jag natten Börjar 15.30, då hinner jag oxå med ett pass på morgonen. MRL-pass (mage, rumpa, lår.) blir det då.

Nu ska jag pigna till. Och sen övertala babe att följa med ut. Eller först ska jag kolla så att man kommer ut. Så det inte blåser lika mycke som igår. Då får man hoppa över promenaden.


.

Inga kommentarer: