söndag 25 april 2010

Mer och mer..

Svettas mer och mer för varje gång jag tränar! Idag va det såklart som värst! Och jag brukar inte svettas så på detta passet. Men jag hade tydligen massa som ville ut. Drog i mej en liter vatten under passet! Jag har varit riktigt duktig i dag, med Powerwalk (som jag dessutom svettades igenom) och en timme på gymmet. Nu sitter jag nyduschad och insmörjd. Ska städa här hemma nu. Så det är fint när jag lämnar det för en natt på jobbet. Joakim kommer hem i natt så jag får inte alls se honom i kväll. :( Tråkigt. Men som straff för att han inte kommer hem i tid i dag så har jag bokat med honom på body pump:en som jag ska gå på i morgon. Så nu ska han allt få kämpa riktigt ordentligt! ;) Hehe. Sen ska han få göra middagen när vi svettats klart. Han e inte medveten om middagen han ska laga med det får han reda på tids nog. =P

Nu ligger alla kläder runt i lägenheten och väntar på att få bli inhängda i klädkammaren! Here I come!


.

Inga kommentarer: