tisdag 13 april 2010

Svettiga jag.


Fortfarande på gymmet. Har kört mina 2 pass och ska bara steka i solariet en stund innan hg beger mej hem till min lilla familj. Jo just de. Ska förbi Hemköp. Behöver spiskummin och majs till
Middagen. Ska försöka mej på nått nytt recept.

Just nu är jag jävligt nöjd över mej själv. Faktiskt. Det får man va. Morgondagen blir det oxå en liten stund på gymmet. Ska få igenom några nya maskiner och sen springer jag nog lite på bandet. Joakim ska med och träna i morgon med. På torsdag däremot blir det en vilodag. Jag jobbar 7-22 så det finns inga möjligheter att träna då. Men de blir säkert en promenad på jobbet. Om  solen skiner.
Jobbigt att sitta och vänta på sin tur. 9 minuter kvar.. Fast nu har solariet slocknat. Kanske kommer in snabbare. :)
.

Inga kommentarer: