måndag 19 april 2010

Så jag måste alltså sova ensam?!

Påväg hem. Hemma vid 23. In i duschen och ner i sängen. Helst skulle jag vilja stanna uppe hela natten och kolla på film med babe. Men han ska upp tidigt i morgon. Inte jag. Min enda lediga dag denna vecka!
Det är bestämt nu. Joakim åker till Åre på onsdag. Efter jobbet. Så jag blir utan pojkvän i hela 5 dagar. Och han utan flickvän i 5 dagar oxå då såklart. Men som sagt. Jag jobbar alla dagar så det spelar ingen roll. Eller jo. Det suger att sova själv. Men så e det ju. Natten mellan onsdag och torsdag stannar jag kvar på jobbet. Så jag sover ensam hemma i vår säng Tors-fre och lörd-söndag. Det e lugnt, de klarar jag. ;) hehe. Lite pepptalk till mej själv. Det e inte så allvarigt som de låter. Bara jag får ringa och säga godnatt innan jag eller han ska sova. Så jag ska träna och jobba hela helgen. Planerat varje minut. Haha. Jobbigt bara att när han kommer hem på söndag så har jag dragit till ett 24 timmarspasa på jobbet. Han lär komma dit och pussa lite på mej. Det gjorde han sist han va iväg och åkte skidor och jag jobbade samma pass som nu på söndag.

Inget festande i helgen nu då? det vet man aldrig. Men jag har tappat suget helt. Samtidigt så måste jag va med Texas den tiden jag e hemma. Annars blir han ensam alldeles för länge. Han får ju inte följa med till mitt andra jobb. Men det är ett kort pass på lördag, och på
Söndag börjar jag sent och Joakim kommer hem. Så det löste sej bra.

Pratade med min lillasyster förut. Hennes papper för handledartillstånd för mamma hade kommit.
Men inte mitt. Får hoppas de kommer i morgon då. Hade ju planerat att åka upp nästa vecka. Typ tisdag eller onsdag. Och va kvar till söndag. Så hoppas jag att Joakim dyker upp i Sunne på fredag. Så vi kan fira Valborg tillsammans. Premiärsova i hans pappas nybyggda hus. :)

Nej nu får det va slut med planeringen. Snart e jag framme vid backaplan. Byta buss och 8 minuter senare e jag hemma.

.

Inga kommentarer: