fredag 30 april 2010

Fredag 30 April. Valborg.

Inne hos mamma nu (sover ju i en gäststuga). Hon drog iväg precis så jag e ensam. Med Texas och Katten. Skönt att vara ensam lite. Lillasyster e i skolan och min styvfar e och hjälper min mormor och morfar att flytta. Jag och Mamma ska oxå dit och hjälpa dem sen. Jag tänkte sätta mej och plugga teori nu. Ska bara få i mej lite frukost först. Min styvfar har varit och köpt nybakat bröd. Så jag får väl offra mej för en nybakad fralla. :) Gott! Solen skiner underbart ute! Hoppas de håller i sej hela helgen.

Ikväll kommer Joakim hit. Om sisådär 12 timmar! (Nedräkning pågår.) Vi ska sova hos hans pappa så vi drar väl dit direkt när han kommer.

Kanske ska slänga i en maskin med tvätt. Har lite att tvätta. Skönt att komma hem på söndag och slippa tvätta allt för mycke.

.

Inga kommentarer: