onsdag 21 april 2010

Onsdag 21 April.

God morgon god morgon! Fy säger jag bara. Idag va det lite kul att gå upp! Dessutom så svider min hals. :( somnade alldeles för sent. Och varje gång jag va påväg och somna så lyste min iPhone upp och joakim sa: din iPhone lyser! Ahh låt mej sova. Min iPhone lyser upp ifall något händer på min facebook och då dyker ett meddelande upp. 3 gåfner hände det igår. Till slut så fick jag vända telefonen upp och ner. Ja men då började Joakims iPhone lysa! Haha. När jag köpt mej en riktig klocka så ska jag sluta att ha iphonen vid sängen. Man måste inte va tillgänglig alltid. Men jag stänger av ljudet på den i alla fall. Så jag brukar inte vakna om någon ringer eller smsar

Fick pussa babe en sista gång innan jag gick. Nu ses vi inte förän på söndag. Eller måndag. Och jag e så glad om jag slipper jobba i helgen. Då blir det en riktig slapphelg, men 4 pass på gymmet kommer jag inte undan. Speciellt inte nu när jag inte tränade igår.

Jag tänkte faktiskt möblera om i helgen, om jag nu blir ledig. I vardagsrummet. Kom på att det nog finns ett bättre sätt att ha möblerna. Om jag lyckas flytta runt de tunga möblerna då. Ähh de fixar jag.

Nu ska jag vila lite på
Bussen. 20 minuters resa kvar till färjläget.

.

Inga kommentarer: