söndag 25 april 2010

Regntäcket Hurtta?

In bed at work. Inte så farligt faktiskt. Men lite kyligt. Kom på förut att jag måste åka och köpa ett regntäcke till Texas i morgon. Vi ska vara ute hela söndagen och det ska regna. Eller ska jag chansa att det finns i Sunne? Det finns 2 djuraffärer där. Och en i Torsby, tror jag? Vi ska ju till Torsby och bada. Får kolla med invånarna. Lägga upp kommentar på Facebook. "Regntäcke till liten hund eftersöks i Sunne eller Torsby!" hehe.. Kanske funkar. Annars ringer jag butikerna i morgon. :)

Dax att ringa och säga god natt till babe. Snart hans tur att kliva ifrån ratten. De har kört bil sen 16.00.. Och skulle vara hemma vid 4 i natt.. Hoppas han får sova nått i bilen. Orka jobba annars. Och ännu mindre träna body pump! :S
.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tips: Köp på nätet www.ekipage.nu de har Hurtta mm.

Jenny M. Bäcklund sa...

Tack för tipset! De va billigt där. Men tyvärr fanns inte min hunds storlek. Han har 24 och de fanns från 27 bara. Kanske kommer in. :)