tisdag 20 april 2010

Väntar.

Sitter klar och redo för att dra.

Ska in till stan och möta Lena. Vi ska övningsköra, eller jag ska övningsköra med henne. Vi skulle kolla in någon skoaffär eller va det va oxå. Vet inte hur länge det blir. Men jag vara på gymmet 17.40 så jag får inte köra alltför länge. Idag ska jag träna poweryoga och s-core. Hoppar över solningen idag. Jag e brun som jag e nu. Får ju inte överdriva heller lixom. Får sola igen till helgen.
På tal om helgen. Skulle ju ha jobbat eller ska jobba fre, lör och söndag. Men nu är det ju denna vulkanen. Och det jobbet e fast utomlands och har inte lyckats komma hem än. De skulle ha kommit hem i lördags. Men icke. Så nu vet man aldrig om de kommer hem innan jag ska dit och jobba. Tidigast i morgon. Men sen vet man ju aldrig. Vulkanen har ju kört igång igen nu ju. Plus att grannvulkanen brukar köra igång samtidigt. Får vänta och se. Jag får iaf betalt oavsett om jag jobbar eller inte. Så det e ju tur de.

Gud va trött jag blev av lunchen nu då! Kanske vila en stund? Någon idé?

.

Inga kommentarer: