tisdag 27 april 2010

Ensamt, tråkigt och kallt..

Ursch. Nu vill jag hem. Ensam i gäststugan (förutom Texas då) e fan inte kul. Det regnar ute. Kanske skulle tända massa värmeljus och mysa i min ensamhet? Skulle plockat med mej datorn! Men kände att jag inte kunde rycka den ur händerna på Joakim. Tråkigt att sitta där hemma och sjuk utan dator. Då e jag nog bättre på att vara utan. Surfar mest på min iPhone ändå. Dessutom så har ju mamma en laptop man kan låna.

Jag e faktiskt skit trött. Kanske borde lägga mej? Läsa lite i teoriboken. Ja då lär jag somna direkt! Tråkigare e svårt att hitta. Om Joakim nu e så sjuk så kan han ju faktiskt komma upp hit och vara sjuk? :) han ringer nog snart. Hoppas han e bättre och kan jobba i morgon. Dyrt att vara hemma och va sjuk ju.

Texas har somnat på min arm. Jag funderar på att krypa under täcket. Kallt, frusit hela dagen. Kanske oxå blir sjuk. *host host*

.

Inga kommentarer: