måndag 13 september 2010

Måndag 13 September - 2010.

God morgon!

Idag e jag extra glad! Upptäckte nyss att the voice appen funkar även när jag e inne i andra program! Sensation! Dock har jag glömt nycklarna hemma. Så jag kan inte cykla sen. Jag får bli hämtad helt enkelt. Jag som gillar cykelturen. Men jag la lite extra på mitt utseende idag, plattat håret och sminkat mej. Har till och med fyllt i ögonbrynen och haft silicondroppar i håret! :)


Hörs sen! Ha en bra ´dag!


.

Inga kommentarer: