onsdag 1 september 2010

Onsdag 1 September - 2010.

Nu är vi vakna och påväg till jobbet. Idag va det lite svårare att kliva ur sängen. Men vi klarade de till slut. ;)

Igår när jag kom hem hamnade jag i soffan. Med Joakim och vovve. Kollade på fångarna på fortet sen lagade vi mat för att ha med sej idag. Efter det tog jag en dusch och hoppade i säng. Somnade samma tid som i förrgår, 23. Så jag har iaf sovit i 6 timmar.

Idag jobbar jag till 22, och i morgon börjar jag 7 igen, så jag övernattar på jobbet. I morgon slutar jag 15, och slipper åka buss hela vägen hem eftersom vi är borta med jobbet runt mina hemtrakter när klockan är 15. Så jag kan bara gå hem.

Nu ska jag köra igång the voice-appen. Och det går ju tyvärr inte att köra 2 program i iPhonen när man kör den appen.

Hej så länge!

.

Inga kommentarer: