tisdag 7 september 2010

Not so hot.

Som ni ser, så mår jag skit idag. Har inte kammat mej och inget smink. Vill bara ta en skön dusch och hoppa ner i en ren säng med en ren babe och kolla på film. En fet godispåse skulle passa oxå. Vart tog glada och pigga Jenny vägen? Som alltid hade saker för sej och inte kunde sitta still till en hel film. Nu somnar jag efter halva istället. Jobba? Nej fy. Jag vill inte jobba alls. Jag vill ligga i min rena säng. Typiskt att man e ledig från jobbet men har massa andra saker inplanerat varje jäkla dag denna vecka. Puuh. 


.

Inga kommentarer: