torsdag 20 oktober 2011

Dax att göra nått nytt med håret.

På tisdag ska jag till frisören. Jag måste göra nått nytt med mitt hår. Och eftersom jag e för feg för att göra någon galen klippning så får jag överlåta förändringen till färgen. Jag tänkte lägga i lite mörkare slingor i håret. Det e ingen idé att va helblond på vintern. Solen bleker inte och utväxten syns mycket fortare. Nu kommer en bild som jag förut lagt ut här. Minns inte om jag gjorde så med håret då eller om jag fegade ur och slingade det blont igen. Men nu ska jag fan våga. Vi får se va min frisör säger.


Fredrik godkände det. Så vi får väl se hur resultatet blir. På tisdag 10.30 ska jag va där. Blir en fixardag då jag ska vaxa mej efteråt. :) Vi ska ju till stockholm/uppsala torsdag - söndag. Måste ju va snygging då. Försöka iaf. :-D

.

Inga kommentarer: