måndag 24 oktober 2011

Veckans to do:

  • Måndag: Jobb 7-22.
  • Tisdag: Frisören 10.30, Träna? vaxning 14.45, Tvätta 17-20
  • Onsdag: Jobb 7-22.
  • Torsdag: Jobb 7-15, Träna: s-challenge 17.20.
  • Fredag: Träna: Body pump + kond. 7.45 och basta! storstädning! Myskväll. <3
  • Lördag: Träna: Rygg + mage. Genesis Halloween Fest!
  • Söndag: Söndagshäng i min soffa! (träna om jag inte e för seg.) Planering och handling! Dax att köra igång med LCHF! (nu ska jag klargöra att jag inte behöver gå ner i vikt, jag väger 54-55 kg. Jag gör detta för att jag ska få ordning på min mage och magkatarr.)
Nya planer. Det har krånglats hit och dit. Men nu är det tydligen bestämt för att vi ska åka till Uppsala/Stockholm (Fredriks pappa och hans tjej bor där) i helgen. Vi åker Torsdag när jag slutat och kommer hem på Söndag eftermiddag igen. Shopping och massa mys! <3

.

Inga kommentarer: