måndag 31 oktober 2011

Måndag 31e Oktober - 2011.

Hej hopp!

Jag sitter på bussen påväg in till stan för ett personalmöte. 

Vaknade vid 7.30 och mådde så jävla illa! Fattar inte vad som e fel? Jag kräks inte, men jag har en illamående känsla i kroppen hela tiden. Haft det i några veckor nu. Skit jobbigt. 

Myste hela morgonen med Texas i soffan och fick i mej lite yogurt och ett glas c-vitamin. Vid 9 gick jag och hämtade paketet jag väntat på hela helgen! Kommer i ett inlägg senare.

Efter mötet ska jag bara hem och hämta Texas och sen direkt till jobbet. Jobbar till 22. I morgon skulle jag vart ledig, men en kollega frågade om vi kunde byta så jag jobbade i morgon och hon onsdagen för mej. Och det gick ju bra såklart. Så jag övernattar på jobbet i natt. Sen ledig onsdag istället. Kör långdag på torsdag oxå för att jag slutar 3 timmar tidigare på varannan torsdag nu fram tills mitten av december. 

Nu ska jag hoppa av bussen och byta till vagnen. 

Hej hej.

.

Inga kommentarer: