fredag 7 oktober 2011

Fredag 7e Oktober - 2011.

Heeej!

Jag e vaken! Klev upp för en timma sen. Så jag har fått i mej frukost och kollar på vakna med the voice. Jag ska försöka dra mej till gymmet. Inget sug alls för träning, men jag måste, för sen hinner jag inte. Så jag drar vid 9, när vakna e slut.

Mellan 13-16 va det ju möte på kontoret. Alla samordnare ska träffas. Och jag är en av dem. När det är slut så drar jag hem och fixar mej och drar med Texas till Frölunda. Där möter jag upp Fredrik. Vi 4 ska va hos Erika och mysa i kväll som jag sagt blir det idol, mat och glass. Jag ska köpa Sushi! :D

Blääh va trött jag e! Jag orkar inte träna! Nej jag stoppar i mej superpump nu så blir de bättre. I dag ska jag köra armar och bröst.

Nej fan nu får jag rycka upp mej! Hörs senare!

.

Inga kommentarer: