torsdag 13 oktober 2011

Torsdag 13e Oktober - 2011. / @ work - 18.00

Halloj!

Jag e vaken och i full gång på jobbet. Klev upp vid 8. Åt min gröt och sen körde jag morgonen situps. ;-) funderar på att lägga till armhävningar oxå. Så jag tränar armarna oxå. 

Vi ska dra härifrån om 40 minuter. Och är tillbaka vid 15.30 Så jag har alltså bara 2 timmar kvar på jobbet när vi kommer tillbaka. Wihooo! Sen e det helg för Jenny! Fredrik har ju tagit Ledig i morgon. Så han kommer i kväll och myser med mej. Dock måste jag sova i tid då jag ska köra body pump kvart i 8 till morgonen. Jag ska köra all in! Och sen lägga på 20-30 min kondition på det. 

Nej nu får jag göra ett ryck till här. Ner på golvet och träna armar! :-D

Ha en bra dag! Bloggar nog inte förrän efter att jag slutat.

.

Inga kommentarer: