tisdag 18 oktober 2011

Natti.

Tidigt i säng idag. Måste fam få tillbaka rutinerna efter helgen. Blev ju helt skruvat. 

I morgon ska jag:

• Träna! Men det får bli ben/rumpa, då jag nog måste vila min axel. 

• Sola! Behålla den fina färgen jag fått. :-)

• Rensa förrådet! Nu ska massa skit slängas! Börja med att rensa och slänga det som går att slänga här på vår sopstation. Sen får vi åka iväg med resten någon dag när vi får tid över. 

• Om det är något man kan tjäna pengar på där nere i källaren, så ska jag lägga ut det på blocket. 

På kvällen kommer ju Fredrik hit igen. Jag bor ju typ inte själv längre. ;) jo det gör jag, han är bara på besök när han e här. Det där med att flytta ihop har jag inte bråttom med alls. En sak i taget. Vi har ju typ bara träffats i 3 månader. Men kär är jag allt!

Nu ska jag vända på mej så jag ligger på den "hela" axeln. Försöka hålla mej på den sida hela natten. 

Hörs i morgon. Ciao.

.

Inga kommentarer: