onsdag 26 oktober 2011

Thailand?

Jag har haft fullt upp idag! Men inte med mitt jobb. Det har varit ganska slött. Så jag satte mej vid datorn för att kolla på lite resor. Jag hittade inget bra. Så jag skulle "bara kolla" va det kostade 2 veckor till Thailand. Jag "råkade" hitta en skit billig resa! Så nu verkar det som om de blir Thailand i februari! :-D krabi, direktflyg dit. Vi har inte bokat än, för jag tänkte att Fredrik skulle få kolla lite innan. Fanns 3 ställen för samma pris. Men det lutar åt ett, som ligger i krabi vid railey beach! Nice! 

Ska ju bara lösa jobbet flest, och hundvakt. Så bokas nog resan innan helgen! <3

Jag ska till thailand början av 2013, om 1 1/2 år, så jag tänkte det va väl kanske dumt att åka dit nu innan, men det e inte varmt någon annanstans. Jo i Egypten, men dit e jag inte sugen på att åka alls. Araberna e ett konstigt släckte. Obehagliga. Finns mycket mer att göra i Thailand oxå, då de är mycket mer serviceinriktade. 

Hörs senare, eller i morgon!

.

Inga kommentarer: