måndag 10 oktober 2011

Osminkad.

Jag går väldigt sällan jätte sminkad. Men har alltid mascara på mej för jag känt mej så naken utan. Men nu det sista när jag jobbat så har jag skippat sminket helt. Jag har tvättat av mej det dagen innan och sen hoppat över sminkningen på morgonen. Jag har dock med mej mascaran i väskan, ifall. Jag känner mej inte alls naken utan. Jag har aldrig haft någon dålig hy som jag varit tvungen att "dölja". Men att mascara skulle hjälpa att ha som Sköld då eller? Nope. Nu jobbar jag och har söndagsmys utan mascara! ;-) 

I veckan får jag iaf skaffa mej lite färg. Få fram fräknarna lite inför Tam Tam! 

Och Babe har tagit ledig på fredag! Wiie vi är alltså lediga 3 dagar tillsammans! Fredagen laddar jag med träning, solning och massage! Fan va nice de ska bliii med Köpenhamn! Dit med sin älskling och sina 2 bästisar! <3 

Jenny, Fredrik, Freddan och Emil gör winter tam tam -2011. Peace out!

.

Inga kommentarer: