måndag 10 oktober 2011

Måndag 10e Oktober - 2011. / @ work -22.00.

Heej! I'm back!

Sitter på bussen, jobbar till 22 idag. Sen e jag ju ledig i morgon igen! Mina lediga tisdagar! 

Har haft en underbar helg! Känner mej ännu kärare! Vi börjar lära oss varandra och vet hur man ska hantera varandra. Det kan ju bli en del missförstånd i börja när man faktiskt inte känner varandra så bra. Men jag är ganska snabb att tala om när jag tycker något blir fel. Eller känns knasigt. Och då rättar man ju till det med en gång. :-) 

Varit en väldigt lugn helg iaf. Och jag borde vara utvilad nu. Men jag känner mej skit trött! Klev upp 30 minuter innan jag skulle gå. På med kläder och packade väskan. Lämnade hemmet osminkad och lämnade efter mej en obäddad säng. Adde ser jag i morgonkväll igen. :-) saknar honom redan! När han pussade mej hej då i morse så ville jag slita ner honom i sängen igen. 

5 dagar kvar till nästa helg. Då kör vi Köpenhamn och tam tam! Ingen lugn helg att vänta alltså! :-P

Kommer senare med uppdatering om helgen!

.

Inga kommentarer: