måndag 10 oktober 2011

Sista timmarna.



Slutar om 2 timmar. Texas och jag sitter i soffan och kollar på tv. "Pengarna på bordet" är det dax för nu. En timma den ska man väl göra det sista här för att sen dra hem. Kanske till och med hinner med 21.30 färjan hem. Hoppas! :-) Jag vill hem och mysa i sängen. Dock får jag sova själv i natt. Men det får gå. När sov jag själv? I onsdags sov jag själv sist. Man blir snabbt van att ha honom bredvid sej. <3 även om han snarkar i bland. Men det är värt det, att bara få vakna bredvid honom. Att vakna och krypa intill honom. Krama honom och pussa på honom tills han vaknar. Gosigt. Underbar. Det bästa. KÄRLEK. <3 nu vill jag ligga honom hos honom. Ahh blir galen av att längta efter honom. Kommer gå hela dagen i morgon och vänta på honom. Vänta på min prins. <3

.

Inga kommentarer: