onsdag 12 oktober 2011

Nu då.

Jag har hållit igång sen jag kom till jobbet. Bakat och grejat för att de haft besök här hela dagen. Men nu har de åkt. Dax för käk! Min goda blomkålsmos och pannbiff som blev över ifrån gårdagens middag. 

Ahh har så ont i magen idag! Jävla mensvärk! Den kom i söndags, så va fan har jag ont i magen idag för? Den ska ju typ va över snart. Inte göra ont! 

5 timmar kvar av mitt pass. Sen får jag sova. :-) I morgon ska vi iväg mellan 11-15. Sen slutar jag 18. Så dagen kommer gå undan! Yeeaah! Och när jag kommer hem i morgon så ska jag bara byta väska och lämna Texas, sen dra till gymmet. Sola innan passet för att hinna sola. (de stänger solariet en timma innan gymmet stänger.) sen köra en timmas träning! Wohoo! Mage och bröst ska köras slut på! Sen kommer baby och hämtar mej för kvällsmys. Film och kramar. <3 Ja jag e uttråkad! Men glad att jag har haft nått att göra idag. ;-)


.

Inga kommentarer: