fredag 21 oktober 2011

Fredag 21e Oktober - 2011.


Jag e uppe! Men hoppar över bodypumpen idag. Inge vidare att slänga upp en skivstång på axlarna när jag har ont. Rädd att jag inte kommer orka lyfta av den sen när jag slängt upp den. Men jag kommer ju såklart inte undan träningen! Jag ska köra ett ryggpass på gymmet istället. Men inte riktigt än. Först ska jag få i mej frukost och promenera med Texas.

Vid 16 kommer Babe. Men i kväll blir jag ensam, då han ska träffa nån kompis. Jag behöver vara lite själv. Så jag ska köpa lite ostar och mysa själv i soffan till idol i kväll. Jätte mysigt ju! :-) sen ska jag ju jobba i morgon 7-22 och sen på söndag 7-18 Sen blir det söndaghäng med Fredrik! Mat och film!

Magen kurrar! Får koka lite ägg, finncrisp och en kopp te till! Det va länge sen. Såklart har jag tänkt mina bakelseljus (de luktar bullar och chokladkaka) och kollar på vakna med the voice.

Ha en bra dag! Hörs later!

.

Inga kommentarer: