fredag 14 oktober 2011

Fredag 14e Oktober - 2011.

Hej hopp!

Vaknade 2 minuter innan klockan skulle ringa. Så nu sitter jag här i mina träningskläder och väntar på att dra till gymmet. Bodypump 7.45 idag. Men tänkte va där 15 minuter innan och värma upp. Crosstrainern.

3 grader ute! Galet ju!

Idag gäller:

Bodypump, sola. Sen ska jag hem och äta, sen drar jag med babe till Frölunda. Jag ska på massage vid 11 och han ska träna. När jag fått massage så drar jag till torget där för att hitta nått att ha på mej för festen i morgon. Måste oxå fixa dricka. Sen kommer han och hämtar upp mej. Och där tog planerna slut för dagen. Blir väl idol i kväll. Fredrik kanske ska bort, så då får Jenny lite egentid i soffan. :) Göra mej redo för morgondagen fest! :-D

Nej nu får jag hälla i mej superpumpen och sen får jag nog äta nått innan.

Hörs senare!

.

Inga kommentarer: