torsdag 6 oktober 2011

Snart så..

Nu har jag stoppat i mej alla dagens mål mat. Sitter i soffan på jobbet och väntar på att få gå hem. 1 1/2 timma kvar. Fredrik kommer och hämtar mej på andra sidan. Så jag kommer hem lite tidigare. Vi ska egentligen inte ses på torsdagar, då är det jennykväll! Men idag jobbar jag extra 4 timmar, så jag ska ändå bara hem och sova. Så saknar vi varandra för mycket! Jenny e kär! Jätte kär! <3 och jag e överlycklig över att han är min! :-) i helgen blir det lugna puckar.

Fredag (i morgon) ska vi hem till Erika eller Robin och så ska vi fyra (Fredrik ska ju självklart med) ha idolhäng! Mat och glass! Fredrik ska fixa den goda glassen nu innan han hämtar mej här. 
Lördag: va händer? Vi ska kolla på golv och förhoppningsvis kommer jag kunna bestämma mej för ett. Och sen ska det läggas. Få klart därinne och flytta in kläderna? Träna oxå kanske? Vi pratade på middag och bio på kvällen, bara han och jag.
Söndag: träna och sen blir det dega resten av dagen! 

I morgon skulle jag ha tränat body pump,
Men jag avbokade de. Har sån träningsvärk i benen så jag kör ett pass armar och bröst i stället. Mellan 13-16 ska jag på samordnarträff på kontoret. Blääh! 

Hörs i morgon! 

.

Inga kommentarer: