lördag 22 oktober 2011

Lördag 22e Oktober - 2011. / @ work - 22.00.

Jaha, då va det dax att jobba igen. Sitter på backaplan och väntar på min buss. Vi (jag och Texas) byter alltid buss här. Segt på helgen för då är det alltid en kvarts väntan Nu e det inte så farligt, men till vintern blir de värre.

Igår då? Vi slökollade på tv och pratade mest. Vi ska köra igång med LCHF från och med 1 november. För att min mage mår bättre av det. Så vi läste ganska mycket om de på nätet igår, jag är ju ganska insatt eftersom jag åt så i 9 månader förut. Med Fredrik är nybörjare.

Lämnade Fredrik i min varma säng nu, det är alltid han som går upp innan mej, så han njöt nog när min klocka ringde och han kunde ligga kvar! :-D Jag jobbar till 22 idag, i morgon slutar jag 18. Funderar på att övernatta därute. Och i morgon när jag slutar kommer Fredrik och hämtar mej. Om han hunnit fixa med bilen, den vill inte öppna sej med varken dosan eller nyckeln. Med de skulle greja med det idag.

Jag älskar verkligen mitt liv nu, och det känns som jag träffat min andra hälft. Vi e ganska lika, på gott och ont. ;-) Framtiden ser ljus ut för Jenny Bäcklund. Det kanske blir att byta efternamn en gång till innan man dör? Kanske Andrén skulle passa? :-D

.

Inga kommentarer: