söndag 28 mars 2010

Utekvällen.

Emma och jag innan vi drog ut i går. Vilken kväll vi hade! Lika kul som alltid. Emil hämtade upp oss vid 23 tiden. Hämtade även upp Jens efter vägen och drog till kontiki. Vilket mysigt ställe! "Som Thailand" som Jens sa. Soft musik med softa människor. Senare drog vi vidare till park lane. Emmas och mitt partyhak. Hak? Göteborgs största nattklubb. Göteborgs enda nattklubb om vi ska tro dem. Där inne dansade vi loss. Tog tyvärr inga bilder. Emil och emma drack inget så jag och Jens drack på gör dem med. ;) hehe. Vid 04 tiden åkte vi hemåt. Emil körde snällt hem oss. Väl hemma tryckte vi i oss nattmat. Kycklingsallad blev de. Sen somnade som 2 barn. Vaknade dock tidigt men somnade om igen. Nu e jag på jobbet. Ska vara här i natt. Hoppas babe tittar förbi sen. Saknar min bakelse! ;)

Inga kommentarer: