måndag 29 mars 2010

Måndag 29 Mars.

God morgon. Sitter och äter min gröt på jobbet. Blivit duktig på de nu. Att äta gröt alltså. Inga mackor på 2 veckor till frukost. Ett undantag igår. Då jag bakade scones. Fast det va vid 13 tiden. Så det va mer lunch. ;) Det är idag jag ska väga mej, egentligen. För det har gått 2 veckor nu. Men eftersom jag e på jobbet så får jag skjuta det till i morgon. Sen tror jag att jag fortsätter äta såhär bra i fortsättningen. Har blivit lite godis i helgen. Men inte alls överdrivet. Lite choklad och lite chips. Dock lite mer alkohol.

Gud va jag vill hem! In i duschen, hoppa i mjukiskläderna och sen ner i soffan med Joakim och kolla på film efter film. Det regnar och det är ju så mysigt att ligga i och kolla på film då. Men först ska jag svettas på gymmet. En timme. Och sen sola 20 minuter Sommaren e här snart. Jag måste träna ordentligt nu. Ut och springa i ur och skur. :) i need to!

Inga kommentarer: