söndag 21 mars 2010

Söndagen e över.

Sov dax? Jepp. Har varit en bra dag idag. Joakim kom hem till slut. Vi kollade på tv och käkade middag. Jag va även ute på promenad med Texas innan Joakim kom hem. Solen sken och fåglarna kvittrade. Hur skönt som helst. Men just nu är det inte så skönt. Har ont i magen. :( brukar få det när jag käkar tacos. Men jag fattar aldrig vad det är som gör det. Har kollat ingredienserna på kryddan flera gånger. Tänkte ifall man missat att den innehåller laktos. Men inte. Allt annat e ju laktosfritt. Sallad, cream fraîche, tacosås tortilla.. Kan det va tortillan? Den kanske innehåller mjölkprodukter? Får kolla upp de. Tacos e ju trots allt en av mina favoritmaträtter. Kanske blir för starkt för magen. Så simpelt kanske de e. Har ju rätt känslig mage. Konstigt nog så gillar jag stark mat. Jeje. Det har nog går över under natten.

På tal om natten. Jag har vänt dygnet lite. Vaknar tidigt och vill sova tidigt. E inte det bra? Minns inte senast när jag vaknade av mej 6.30 och va pigg? Typ när jag va 8 år och försökte få upp mamma och pappa varje morgon vid den tiden. Hehe.

Nu ska jag umgås lite med min kärlek. Sen sleepytime.
.

Inga kommentarer: