fredag 19 mars 2010

Mitt expriment.

Enligt vågen i morse så har jag gått ner 1,7 kg sen i måndags. Såklart e det från dag till dag. Kan det göra så mycket att skippa kolhydrater (inte alla kolhydrater) och skippa sött. Sen att äta regelbundet, på 5 dagar? Jag e nöjd. Men jag ska fortsätta exprimentera. Ska kanske tillägga att jag behöver inte gå ner i vikt. Har bara gått upp 2-3 kg i vinter. Rätt normalt för mej. Brukar det på vintern, sen går jag ner dem på våren/sommaren automatiskt. För att jag rör på mej mer. Jag ska vara se vad som händer om jag går ner till det jag brukar väga på sommaren, innan sommaren. För att se om kroppen håller sej där eller om den går ner yttligare mer. Har dock en gräns. Jag får inte väga under 50 kg. I somras vägde jag 50,8 kg som minst. Gick inte ner av vilja. Utan jag mådde dåligt. Då går jag ner i vikt. Jag är absolut ingen tröstätande människa. Jag äter som bäst när jag mår som bäst helt enkelt. Så skulle jag bli tjock så vet ni att jag är lycklig. En stund iaf. Hehe. Det lär aldrig hända. Att jag blir tjock alltså. Får panik bara jag lägger på mej litegrann. Då springer jag till gymmet och börjar byta ut maten mot proteindrinkar. Inte alls hälsosamt. Jag vet. Men det är så jag funkar. Då ställer jag mej frågan:

Hur ska det gå när/om jag ska vara gravid? Ursch. Vill inte ens tänka de. Blir nog inga barn. Hehe.

Nu kurrar magen. Vet ni vad jag gör då? Jag äter. Idag blir det rester från igår. Fisk och potatismos.


.

Inga kommentarer: