fredag 19 mars 2010

Fredagkväll.

Nu börjar det bli lite segt på jobbet. Men som tur e så börjar lets dance snart. Då går tiden undan. Ibland får jag en lite panikkänsla i magen när jag ska jobba natten. Vet inte varför. Såklart e det ju alltid skönast att sova hemma i sin egna säng. Mest för att Joakim ligger där brevid mej. Tänk att jag jobbade enbart natt i 2 år! Saknar älsklingen nu ju Konstigt va? Beroende av honom? Jepp. Av hans närhet. Det kan jag erkänna. Inte så nyttigt. Men så är det. Älskar att hitta på saker med honom. Därför får vi se till att resa iväg snart. Bara han och jag. Vill få allt överstökat Packa våra saker och dra. Kanske blir säsong i fjällen i vinter? Då kan jag lära mej åka skidor på riktigt. ;) hehe.
10 minuter kvar. Godis vill jag ha! Självklart har jag inget. Får bli frukt istället. Tråkigt. Men det får bli chips eller godis i morgon på bion. Kanske. Hehe. Vågar jag fuska? På bio måste man ha nått att käka på. Popcorn, e det nyttigare?

Inga kommentarer: