måndag 22 mars 2010

Att välja sina träningspass.

Vaknade med träningsvärk idag!! Så passet igår gav alltså. Skönt! Ska försöka köra detta passet en gång i veckan. I morgon ska jag på poweryoga. Det va länge sen jag tränade yoga. Det är nog precis den sortens träning jag behöver. Efter en timma av yogaträning så ska jag träna core i en halvtimme. Mag och ryggträning. Kommer nog funka. Ska man våga sej på spinning? Det har jag aldrig varit på. Det ser så jävla jobbigt ut. Men samtidigt väldigt härligt ut när de kommer ut genomsvettiga. Som man kör slut på kroppen. Får nog boka in mej på ett kort pass först. 30 minuter. Så jag prövar innan. Hehe. Ramlar väl av cykeln och får krypa ut därifrån. Det skulle va jag de. ;)

Gröt va det nu va? E så sugen på rostat bröd! Varit utan bröd till frukost i en vecka nu. Jobbigt! Jag älskar mackor. Men gröt e väl oxå gott? ;)

Inga kommentarer: